Oferta archiwalna

Sekretarka - Recepcjonistka

Oferta archiwalna

3 000,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


praca sekretarka Sochaczew, praca recepcjonistka Sochaczew, praca administracja Sochaczew

redagowanie korespondencji, pism;
prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących oraz wychodzących;
rejestracja faktur w systemie;
koordynowanie przepływu dokumentacji oraz informacji;
współpraca z firmami kurierskimi;
organizowanie spotkań i obsługa gości (również zagranicznych);
organizowanie podróży służbowych Zarządu;
zamawianie materiałów i artykułów biurowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sekretariatu; 
wykonywanie tłumaczeń z j. angielskiego na j. polski i odwrotnie;
wykonywanie innych obowiązków zleconych przez Zarząd.


Wymagania

wykształcenie min. średnie;
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych;
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie) - warunek konieczny;
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
wysoka kultura osobista;
umiejętność zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów;
umiejętności interpersonalne.


Oferujemy

zatrudnienie w stabilnej firmie;
pracę w miłej atmosferze;
umowę o pracę.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.04.14, wyświetleń: 671

nr ogłoszenia: 2160