specjalista Sochaczew, pracownik biurowy Sochaczew
- Aktywny udział w definiowaniu strategii biznesowej i sprzedażowej,
- Planowanie
i koordynacja procesów związanych z ekspansją międzynarodową i w nowych
obszarach działalności: badania rynku, dostosowanie kanałów sprzedaży i
infrastruktury wspierającej (customer service, logistyka, dystrybucja), - Odpowiedzialność za rozwój długoterminowych relacji z partnerami komercyjnymi,
- Badanie trendów rynkowych, monitoring konkurencji, analiza potrzeb grup docelowych i propozycje nowych rozwiązań,
- Zarządzanie portfolio produktowym firmy i polityką cenową,
- Rozwój procesów i narzędzi usprawniających obszary wsparcia klienta i sprzedaży,
- Reprezentacja firmy w komunikacji z partnerami, podczas wydarzeń branżowych.
Wymagania
Wykształcenia wyższego,
Dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w codziennej pracy (min. poziom B2),
Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (co najmniej trzy lata) popartego zrealizowanymi projektami.
Mile widziane:
Doświadczenie we wprowadzaniu produktów na rynek,
Znajomość analiz biznesowych bądź praktyk project management
Oferujemy
Rozwijamy się dynamicznie, stajemy przed ekscytującymi wyzwaniami. Gwarantujemy stały napływ nowych, ciekawych zadań w obszarze rozwoju biznesu.
Klauzule informacyjne
Aplikuj