specjalista Sochaczew, pracownik biurowy Sochaczew
- Rejestracja zleceń, umów zakupu (praca w systemie SAP)
- Wprowadzanie umów oraz danych dotyczących zamówień do systemu
- Wstępna autoryzacja zamówień w systemie
- Prowadzenie aktualnej dokumentacji dotyczącej zamówień
- Współpraca z dostawcami w zakresie przygotowywania wstępnych sprawozdań i raportów
- Współpraca z działem księgowości oraz logistyki
Wymagania
Dobra znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra praktyczna znajomość programu MS Excel
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki - logistyka, finanse, księgowość
Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Rozwój kompetencji i możliwość doskonalenia zawodowego w firmie o dużych perspektywach rozwojowych w dynamicznie rozwijającej się branży
Bogaty pakiet benefitów (m.in prywatna opieka medyczna, fundusz socjalny, ryczałt na paliwo)
Przyjazna atmosfera pracy w gronie profesjonalistów
Klauzule informacyjne
Aplikuj